Aikaisempia kirjoituksia puheenjohtajalta (Sakari Tamsi)

Puheenjohtajan palsta

Puheenjohtaja kiittää

Kun edellinen puheenjohtaja päätti puheenjohtajan blogin kiitoksiin, niin minäkin haluan ensiksi kiittää. Kiitän luottamuksesta tehtävään ja ennen kaikkea suuri kiitos Jukka Leppäniemelle hienosta pohjasta. Tästä on helppo ja hyvä hallituksen jatkaa yhdistyksen arjen pyörittämistä.

Olemme pienen ja nyt myös kriisikuntastatuksen omaavan kunnan alueella toimintaa harjoittava yhdistys. Tämä luo meidän ja varmasti kaikkien muidenkin poliittisten yhdistyksien toimintaan helposti apatiaa. Kuitenkin kun ajattelee laajemmalti ja menneitä vuosikymmeniä, niin ei meillä täällä hätää ole. Sote-, sivistys ja muut palvelut ovat huomattavista leikkauksista huolimatta edelleen hyvällä tasolla. Vaikka helposti haikaillaankin vanhoja aikoja, niin palvelut ovat laadukkaita ja hyvin hoidettu. Toki aina löytyy parannettavaa ja kriittinen saa ja pitää olla, jotta kehitys olisi jatkuvaa.

Kuten viime kunnallisvaalien vaalisloganissammekin oli ”yhyres kohti muutosta”, niin myös yhdistyksemme haluaa jatkossakin olla rakentamassa ja turvaamassa alueen elinvoiman kehittämistä yhdessä toimien.

Puheenjohtaja Sakari Tamsi 12.1.2018