Aikaisempia kirjoituksia puheenjohtajalta (Toni Nevanperä)

Syysterveiset

Poikkeuksellinen vuosi on kääntymässä syksystä kohti talvea. Alkuvuonna tehdyt suunnitelmat yhdistystoiminnan näkyvyyden suhteen jäivät toteuttamatta rajoitusten vuoksi. Kevätkokouksemme pidettiin heinäkuun alussa ja piirin kevätkokous elokuussa. Puoluekokous siirrettiin kesäkuusta syyskuulle ja toteutettiin etäpisteisiin hajautettuna.

Muutos puoluetoiminnan toimintatapoihin on ollut valtava. Haasteita on riittänyt, mutta niistä on selvitty. Digiloikka, joka on otettu, on tuottanut paljon uusia toimintatapoja. Fyysisiä toritapahtumia on korvattu etätorikahveilla, jotka ovat innostaneet piirin järjestämiin tapahtumiin uusia kasvoja. Nämä uudet käytänteet tulevat jäämään pysyviksi toimintatavoiksi, vaikka tilanne aikanaan normalisoituu.

Vuosi 2020 jatkuu yhdistystoiminnassa ensi kevään kunnallisvaalien ehdokashankinnalla. Ensimmäisiä ehdokaskyselyjä on tehty keväällä ja aktiivisemmin sitä on tehty kesän jälkeen. Ensimmäiset ehdokassitoumukset luovutetaan piirille syyskokouksen yhteydessä. Ole rohkeasti yhteydessä hallituksen jäseniin, jos sinulla on kiinnostusta ehdokkaaksi tai tiedät hyvän ehdokkaan. Nähdään syyskokouksessa 26.10.2020 Pappilankankaan majalla.

Terveisin:

Puheenjohtaja Toni Nevanperä 21.10.2020

Hyvää alkanutta vuotta 2020

Tammikuu on jo puolivälissä, mutta talvi antaa vielä odottaa tuloaan. Toivotaan, että saamme vielä lunta ja pääsemme nauttimaan lumisista maisemista myös täällä pohjanmaan lakeuksilla.

Teuvan Kokoomus Ry:n syyskokous valisti minut yhdistyksen puheenjohtajaksi ja siitä suuri kiitos kaikille. Uusi hallitus on pitänyt ensimmäisen kokouksensa, jossa valitsimme yhdistyksen muut toimihenkilöt. Uuden hallituksen kokoonpano löytyy yhteystiedot-kohdasta.

Ensitöikseen hallitus suunnitteli kevään toimintaa. Yhdistyksen hallituksella on kova usko, että laskiaissunnuntaina 23.2 on lunta ja sponsoroimme silloin nappulahiihdot Pappilankankaalla. Helmikuussa järjestämme myös Suupohjan Kokoomusyhdistysten tapaamisen.

Vuosi 2020 painottuu yhdistystoiminnassa vahvasti ensi kevään kunnallisvaalien ehdokashankintaan. Vaalitoimikunta on aktivoitu ja työ aloitetaan lähiaikoina. Ole rohkeasti yhteydessä hallituksen jäseniin, jos sinulla on kiinnostusta ehdokkaaksi tai tiedät hyvän ehdokkaan.

Terveisin:

Puheenjohtaja Toni Nevanperä 15.1.2020