10 Jouko Haapala

Jouko Haapala
yksikönpäällikkö, koneinsinööri

Minä olen 62-vuotias, syntyjäni turkulainen, mutta asunut Teuvalla jo yli 30 vuotta. Vaimoni toimii Teuvan kirkonkylällä yksityisyrittäjänä. Kaksi aikuista poikaamme ovat muuttaneet kotoa ja perustaneet perheet.

Minulla on koneinsinöörin ja isännöitsijän tutkinnot, lisäksi olen suorittanut osaamistani täydentäviä liiketalouden opintoja. Päivätyössäni työskentelen yksikönpäällikkönä Nipere Oy:ssä. Vapaa-aikani kuluu aktiivisen yhdistystoiminnan ja mökkeilyn parissa. Teuvan Rivakka ry:n puheenjohtajana olen toiminut jo 12 vuotta ja Parra Oy n hallituksessa olen ollut vuosia. Lisäksi olen toiminut valtakunnallisen pyöräilyunionin varapuheenjohtajana useamman vuoden.

Vaaliteemoista haluan korostaa kuntalaisten kokonaisvaltaista hyvinvointia. Teuvalla on kaikki edellytykset asukkaiden hyvään arkeen ja näin haluan olevan myös jatkossa. Kunnasta löytyy palveluita ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet. Samoin Teuvalla on uusi yhteiskoulu ja valmisteilla oleva päiväkoti. Tämän kaltaiset palvelut lisäävät kunnan vetovoimaisuutta ja asumismukavuutta, ja niiden edistämisessä kokoomus on ollut aktiivisesti mukana.

Me kokoomuksessa tuemme kuntaa kehittäviä uudistuksia ja mahdollistamme siten kaikkien kuntalaisten sekä tulevien asukkaiden hyvinvointia. Äänestämällä minua pääsen jatkamaan työtä kuntalaisten hyvinvoinnin parissa.