26 Kaisu Viljanmaa

Kaisu Viljanmaa
eläkeläinen, ent. perhepäivähoitaja

Teuvan Perälän kylässä synnyin Kaisu Marjatta Kittilä-nimisenä. Riipin kylästä löytyi aviosiippa Veikko, yhdessä on taivallettu  46 vuotta. Kaksi lasta ja viisi lastenlasta. Asumme Kirkonkylässä ja Komsissa  touhuamme vapaaehtoistöissä Pappilankankaalla. Luottamustoimien, harrastusten ja esiintymisten kautta olen kulkenut Teuvan raittia eri kylissä ja näin tutustunut teuvalaisiin eri elämänsaroilla. Positiivinen elämänkatsomus ja aktiivisuus ovat lahja Taivaan Isältä.

Kunnan elinvoima kumpuaa kuntalaisten hyvinvoinnista. Yhteistyö, toisistamme välittäminen ja toistemme kunnioittaminen ovat itsestään selviä asioita, sillä Teuvan kunta olemme me kaikki teuvalaiset. Kuunnellen, auttaen, toimien, meistä jokainen voi olla ylpeä kotiseudustaan. Valittaen, kiusaten ja itsensä jalustalle nostaen emme hyödytä yhteistä hyvää vaan aiheutamme hallaa julkiselle kuntakuvalle. Kuva Teuvasta on meidän kaikkien harteilla, olemme sitten minkäikäisiä tai missä elämäntilanteessa tahansa.